2011.03.15.
09:19

Írta: pennamedia

Bemutatkozott az első internetes disztribúcióval terjesztett játékfilm

 Sebastian Gutierrez rendezte és a "Girl Walks Into a Bar," 

címet kapta múlt hét végén pénteken, a Youtube-on mutatkozott be. Már akinek módja volt megnézni, idehaza az alábbi üzenet fogadja az érdeklődőt:

Hmmm...

Az alkotók a mini költségvetésből és mindössze 11 nap alatt forgatott filmtől és az internetes disztribúciótól azt várják, hogy a film több nézőhöz jut majd el, mint ahogy az a hagyományosabb disztribúciós eljárásokkal történhetne. Némi önkorlátozással figyelembe vették azt is, hogy bármilyen korosztályba tartozó nézőik is lehetnek, ezért a pikánsabb részek esetében fekete csíkokkal öncenzúrázták a látványt. 

A filmet a Youtube mellett a Lexus támogatja, az alkotók reményei szerint az ingyenes letöltési lehetőség miatt így kieső DVD forgalmazási és egyéb bevételi forrásokat, mint a "pay-per-view" bevételek, talán pótolni tudják. Vagy nem. Kisérlet ez a film alkotói és a Youtube számára is és csak remélik, a végén valami felhasználható és akár önfenntartással is kecsegetető üzleti modell is kialakuhat belőle.

 

További információ az eredeti hírben:

http://www.dailynews.com/lalife/ci_17586655


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://broadcast-info.blog.hu/api/trackback/id/tr352740646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása