2009.06.22.
08:44

Írta: pennamedia

Szabályozni fogják a televíziókban reklámok hangosságát?

Kereste már Ön pánikszerűen a távkapcsolót, amikor kedvenc sorozatában elindult a reklámblokk?

Akkor Önnek is szól ez a hír.

Végső szakaszához érkezett a szakmai szervezetek meghallgatása illetve a törvényelőkészítő munka, az 1 éve beterjesztett törvény kapcsán, amely szabályozni szeretné a televíziós adásokban a reklámok hangosságát.

Ezek szerint a reklámok nem lehetnének "jelentősen" hangosabbak vagy "zajosabbak", mint a megelező vagy következő műsorok jellemző hangossága.

A szakmai szervezetek (televíziósok és a reklámipar) azt szeretnék, ha ezt a problámát a broadcasterek kezelhetnék, akik megigérték, hogy szeptemberig ajánlásokat készítenek, hogyan is kellene beállítani a reklámok hangosságát az adásban illetve az utómunka során. A törvényhozók a június 10-i meghallgatása során elfogadni látszanak  szakmai szervezetek javaslatait és talán elnapolják a törvény további előkészítését, hogy figyelemmel kisérjék  mennyiben változik a helyzet. Ha nem, akkor újból megfontolják, hogy a televíziókat  törvénnyel szorítsák rá, a nézók hallásának tiszteletben tartására.

Mindezt persze Amerikában.

A törvényjavaslat itt olvasható :

http://frwebgate.access.gpo.gov/cgi-bin/getdoc.cgi?dbname=110_cong_bills&docid=f:h6209ih.txt.pdf

Szólj hozzá!

Címkék: reklám loudness calm (commercial advertisment loudness mitigation) act hangosság

A bejegyzés trackback címe:

https://broadcast-info.blog.hu/api/trackback/id/tr852314813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása