Szemben az eddigi erősen ipari jellegű terméktámogatási lehetőségekkel, új, különböző felhasználó csoportok igényeit az eddigieknél is jobban figyelembe vevő ajánlattal állt elő az Avid.
Avid "Standard" támogatás:
gazdaságos lehetőség azok számára, ahol enyhébb a határidő szorítása és nem túl bonyolult az utómunkarendszer valamint a munkák is projektekhez kötődnek.
Avid "Priority" támogatás:
azok számára, akik a szoftver vásárlást hosszú távú befektetésnek tekintik, igénylik a gyors, tervezhető hardver cserét.
Avid "Uptime" támogatás:
Azoknak a kis és közepes méretú műsorgyártóknak, televízióknak, akik 24 órában dolgoznak és 24 órában igénylik a segítő kezet.
Avid "Enterprise" támogatás:
A legbonyolultabb rendszerekkel és nagyválallati méretű igényekkel rendelkező felhasználók számára, ahol semmi sem lehet a véletlenre bízni. Egyedi támogatási lehetőségek és dedikált szervíz csapat.
A hazai árakról és lehetőségekről a kiállítás után tudunk felvilágosítást adni.
A különböző szolgáltatási szintek leírása a gyártó honlapján megtalálható: