2009.04.22.
23:43

Írta: pennamedia

Több helyen és többször nézünk tévét, mint korábban

Már legalábbis az Accenture 13 országot és 13.600 néző igényeit, szokásait felmérő közvéleménykutatás szerint.

A fontosabb számok:

- a kérdezett nézők 40%-a nézett hat vagy több tévé csatornát januárban, februárban, a felmérés ideje alatt (tavaly 35%)

- 39% nézett nyolc vagy több tévé show-t hetente (tavaly 33%)

- 74% nézett tartalmat számítógépen (tavaly 61%)

- Mobilon 45% (tavaly 32%)

- A fejlődő országokban (Mexikó, Brazília, Malajzia) háromszor annyian szeretnének mobilon is tévézni, mint az USA-ban, az angoloknál vagy a németeknél.

- a nézők 49%-a fizetne a tartalomért (tavaly 37%)

- 40% inkább nézne hirdetéseket is, csak hogy ne kelljen a tartalomért fizetni

A felmérés letölthető:

Download the full results from the Accenture Global Consumer Broadcast Survey

Szólj hozzá!

Címkék: accenture global survey

A bejegyzés trackback címe:

https://broadcast-info.blog.hu/api/trackback/id/tr172314720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása