Már legalábbis, ami a brandinget illeti.
Megújította arculatát, logóját, honlapját az Avid.
Jó gondolat.
Egy kicsit mintha hasonlítana a Viva zenei csatorna logójára - Joe Wolf szíves első benyomása alapján.
Az új arculat lényege az egység és a sokrétűség sugallmazása.
Az egység és az együttműködés az Avidhez tartozó Digidesign, Pinnacle Systems, M-Audio és Sibelius termékei között.
Sokrétűség hiszen audio és video többféle felhasználói szinten is képviselve van az Avid portfóliójában. Az Avid történetében először most állít ki az audio és video részleg ugyanazon a standon, egymással együttműködve bemutatva a sokféle terméket. A gyártó számára az elmúlt egy év egyik legfontosabb feladata volt a különböző termékcsaládok egymáshoz közelítése, együttműködési lehetőségeiknek maximalizálása. Nem lesz egyszerű feladat, de az első és most már a második és harmadik lépések biztatóak.
Az új honlap nekem tetszik. Ráadásul gyors és könnyen átlatható.