A média ipar fontos hónapja az április.
Minden évben e hónapban összegyűlnek a televíziós, rádiós és távközlési eszközök, szoftverek gyártói és felhasználói, az iparág meghatározó spin doctorai, hogy kitalálják merre megy majd a broadcast világa a következő NAB kiállításig, meg azon túl.
Évekkel ezelőtt könnyű volt a látogatók dolga, hiszen leginkább a broadcast televíziós és rádiós technológiai és műszaki újdonságairól szólt a kiállítás. Ma már a szoftverekkel, üzleti modellekkel, produkciós újdonságokkal és általános informatikával, távközléssel foglalkozó konferenciák és kiállítók a döntéshozók sokkal szélesebb köre számára teszik érdekessé a látogatást. Több platformúság és multidisztribúció valamint integrált értékesítési és marketing modellek a jelszavai az idei kiállításnak. Az elmúlt egy évtizedben átalakult a műszaki döntések modellje, átalkault a döntéshozói kör. Meglátjuk őket hogyan és milyen módon tudja kiszolgálni a recesszióban útját kereső gyártók sora.